Sau 21, 2016 - Mano dienoraštis    9

Dienoraštis #6

Surask vieną skirtumą 😀

Vaisto nuotrauka

– Labas, man reikia tokių tablečių nuo skrandžio, kur kažkada pirkau ir labai padėjo.
– Kaip jos vadinasi?
– Nežinau, kaip jos vadinasi, duok greičiau!
– Tai bent jau pasakykite, kaip jos atrodė, kokia dėžutė? Ar kapsulės, ar tabletės? Kokioj pakuotėj? Kiek apytikriai kainavo?
– Nu ką čia manęs klausinėji nesąmonių! Sakau, kad duok greičiau, ką pirkau anksčiau.
– Gal šitie? (rodau kelias dėžutes).
– Nu ne tokie! Dar parodyk, ką turi daugiau! (ryškiai susinervinęs išrėkia)
– Mes turime nemažai vaistų skrandžio rūgštingumui mažinti, keliasdešimt pavadinimų. Gal aš galiu pasiūlyti kažką kito?
– Man nereikia kitų, man reikia anų. Tai dar parodyk, nes man labai padėjo.
– Tai gal geriau jums atsinešti seną pakuotę?
– Dar ko! Aš čia tau nevaikščiosiu dešimt kartų!

(Traukiu iš stalčiaus dėžutę po dėžutės, kol pataikau į dešimtuką)

– Va, šitie! 20 tablečių.
– Čia yra dvi pakuotės. Vienoje yra 14 tablečių, o kitoje – 28. Kurios dėžutės norėsite?
– Aš tau gi sakau, kad 20 tablečių pirkau, tai ir duok 20! Matai, kad čia yra parašyta 20 tablečių ant dėžutės.
– Čia yra ne 20 tablečių. Čia yra vaisto stiprumas – 20mg.
– Ką tu čia nusišneki?! Sakau, kad duok man tą, kur parašyta 20 tablečių!
– Nėra tokios pakuotės. Ar daugiau, ar mažiau norėsite?
– Bet kaip tu nieko nesupranti?!!! Ar nematai, kad parašyta 20!!! Duok greičiau!

Tada jau ir man kantrybė trūko. Supratau, kad čia jau niekas nepadės, todėl pardaviau didesnę pakuotę, kad dar ilgai jam užtektų. Per tą laiką gal ir nervai žmogelio susitvarkys? 😀

Viso komentarų: 9

  • Kokie slykstus tie zmones.

  • Jūs pardavėte receptinį vaistą (be recepto) ir nesuteikėte farmacinės paslaugos.
    Šaltas dušas tokiam pacientui: matote ant dėžutės parašyta „receptinis vaistas”. Pasielgėte kaip daržovių pardavėjas turguje, leidote nieko neišmanančiam piliečiui jums nurodinėti kaip reikia dirbti ir užlipti ant galvos.

    • Kartais tenka nusileisti iki tokių žmonių lygio, kad išvengti kraujo 😀

      O tokiems jokia farmacinė paslauga nepadės.

      • Vaistininko darbas, nenusileisti iki visokių durnelių lygio, o vykdyti jam pavestas pareigas, viena iš jų receptinių vaistų išdavimo kontrolė. Taip diskredituojate vaistininko vardą. Dėl tokio pataikavimo agresyviems idiotams, formuojate vaistininko-tiesiog pardavėjo įvaizdį, o tai tik didina agresyvių idiotų gretas.

        • Neįmanoma visada dirbti kaip robotui, vadovaujantis sausais įstatymais. Aklai dirbant pagal nurodytas receptinių vaistų išdavimo taisykles galima iš viso nesulaukti klientų. Kaip elgtis su pirkėju žino tik tas, kuris tuo metu tiesiogiai bendrauja su tuo žmogumi, nes tik matydamas pirkėjo emocijas ir nuotaiką gali nuspręsti, ką jam tuo metu atsakyti. Ir šiuo atveju nepadės jokie pamokymai iš šalies, ypač tų, kurie tik sėdi prie įstatymų ir įsakymų ir bando vadovauti iš viršaus.

          • Suprantu apie kalbate-pats susiduriu su tuo kasdien. Tiesiog manau, kad šioje situacijoje be reikalo užsileidote idiotą sau ant galvos ir įrodėte, kad kvailumu ir naglumu, galima įveikti vaistininką. Sausu įstatymu siūlyčiau pradėti naudotis būtent tokių durnelių atveju. Tokiu įžūlumu nepasiekęs tikslo, kitą kartą arba pas jus neis (ir nenervins 🙂 ) arba dažniau naudos žodį „prašau”.

            P.S. dirbti kaip robotui yra ne tik įmanoma (vaistininkui netgi būtina) bet kartu ir labai lengva, nes nereikia sukti galvos dėl daugelio dalykų. Daugeliu atvejų galima surasti alternatyvų kurios telpa į įstatymo rėmus.
            P.P.S. Auginkite savivertę, esate vaistininkas (ė), specialistas, kurio žmonės turi klausyti, o ne tas prekybininkas, kuris stengiasi įtikti klientams, tam kad susikurtų apyvartą. Savimi pasitikintis vaistininkas visada turės klientų, ir tų kurie nusiteikią jo klausytis.

          • Ačiū už patarimus.

  • O vaistinej neturit galimybes ivertint zmogaus rega? 😀

    • Turim galimybę, bet jei turit galvoj šį neeilinį klientą, tai jam, manau ne regėjimą reikia pasitikrinti 😀

Turite klausimų? Parašykite juos čia!