Lap 3, 2022 - Mano dienoraštis    0

Dienoraštis #119

Vaistininko dienoraštis

Reklama vienodai veikia tuos, kurie išrašo vaistus, kurie juos vartoja ir kurie jais prekiauja. Visi jie priklausomi nuo reklamos.

Šį kartą mano straipsnis gimė iš reklaminių leidinių, kurie kas mėnesį tonomis išvežiojami po visas Lietuvos vaistines ir vėliau tonomis iškeliauja į konteinerius arba dūmais pro kaminus. Kai gauname šiuos laikraštukus, per daug dėmesio jiems neskiriu – tik tiek, kad žinočiau, kokios prekės bus populiarios einamą mėnesį ir ko vaistinėje reikėtų turėti daugiau 🤪 Pakeliui prigriebiu ir konkurentų informaciją, kad, reikalui esant, beieškant geriausios kainos, galėčiau klientą nukreipti teisingu keliu. Už tokį elgesį manęs valdžia tikrai nepaglostytų, bet aš, deja, gyvenime vadovaujuosi ne krautuvininkų filosofija ir visada stengiuosi pirkėją nukreipti teisinga linkme ⚖️

Taigi, apie tuos laikraštukus ir juose skleidžiamą informaciją.

Gintarinėje vaistinėje pasiskiepykite nuo gripo (su lojalumo kortele senjorams) 15,99€.

Tas pats ir Camelia vaistinėje: 

Skiepai nuo sezoninio gripo (su Senjoro arba Neįgaliųjų Mažų kainų kortelėmis) 14,99€.

Būtų juokinga, jei nebūtų graudu: tiek senjorai, tiek neįgalieji nuo gripo gali pasiskiepyti NEMOKAMAI savo poliklinikose, nes jie patenka į rizikos grupę, todėl nuo gripo  yra vakcinuojami nemokamai 😉

Jei mūsų krautuvininkai būtų nuoširdžios asmenybės, gautų bonusų vien už tai, kad paskelbtų: “Skiepų nuo gripo kaina su lojalumo kortele 15,99/ 14,99. Senjorus ir neįgalius asmenis skiepijame nemokamai!“

Na, bet jeigu neduota dievulio, vadinasi NEDUOTA 😕

Pavarčius tuos mėnesio leidinius, randu ir kitų įdomybių.

PADEDA SUVIRŠKINTI MAISTĄ (Mezym). Vartojamas tuomet, kai kasa nepakankamai gamina ir išskiria virškinimo fermentų ir tai sukelia virškinimo sutrikimų.

Ar tikrai visada žinome, kad mums nepakanka virškinimo fermentų? O gal tik dėka įkyrios reklamos mūsų skrandis jau negali pats atlikti savo prigimtinės funkcijos? Bet… Jei yra, kas padeda, tai reikia tik naudotis 😶 O tokių pagalbininkų apstu: vieni produktai padeda nusikakoti, kiti padeda kurį laiką iš viso nekakoti, vieni pilvo nebepūs, kiti padės to pilvo atsikratyti…

Vaistinė Camelia reklamuoja:

Kalis + Mg VIVAVIT. Stipriems. Tvirtiems. Ištvermingiems.

Ar tokiems geležiniams žmonėms iš viso reikia šių papildų? Gal vertėtų rašyti: Silpniems. Nusilpusiems. Bejėgiams? 

Gintarinė vaistinė savo sąmoju stengiasi neatsilikti nuo konkurentų, todėl prie maisto papildo Oilesen rašo:

Imunitetui, kaulams, raumenims, sveikoms ląstelėms.

Jeigu jos sveikos, kam tada tie papildai? Arba:

Gastroval – normaliam virškinimui, skrandžio rūgštingumui ir sveikoms kepenims.

O kaip tada, jei kepenys nesveikos? Ir kokiam skrandžio rūgštingumui? Ar padidėjusiam, ar sumažėjusiam? Žodžiu, su lietuvių kalba bei žodžių prasme – ne kas 🙄

BENU vaistinė bando gudrauti kitaip: šalia vaistinių preparatų Aflubin, ji reklamuoja MEDICINOS PRIEMONĘ (o tai ne tapati vaistui prekė) Aflubin Plus, kuris lengvina sausą ir drėgną kosulį. Tačiau nei maisto papildai, nei medicinos priemonės neturi jokių gydomųjų savybių, tai kaip ta priemonė gali lengvinti sausą ir drėgną kosulį?!

O kuo tada prastesnė Gintarinė vaistinė, kuri savo laikraštyje rašo: MEDICINOS PRIEMONĖ Rhinitix nosies gleivinės apsaugai bei gydymui? Arba medicinos priemonė Canesbalance – natūralus bakterinės vaginozės simptomų gydymas. Kodėl taip norisi visur kaišioti tą stebuklingą žodelį GYDYMAS?

Kada medicinos priemonės tapo vaistais? Kaip ilgai krautuvininkai žmonėms pudruos smegenis? 

Nesustokim ir eikim toliau. Etaloninis konkurencijos pavyzdys. EUROVAISTINĖ skelbia:

Atnešk naudojamą gliukomatį į EUROVAISTINĘ ir gauk naują Contuor Plus Elite ir pakuotę Contour Plus juostelių nemokamai.

Vadinasi, atneši savo naudojamą (nors ir gerą) ir gausi kitos firmos. Tokiu būdu, viena firma, gudraudama persivilioja klientą ir pririša jį prie savo gaminio. Seniau tokias akcijas vykdėme nekeisdami senų aparatų, o tiesiog, dovanodami (už 0,01cnt) naują. Taip ligonis turėjo galimybę įsigyti naują aparatą ir namie turėti kitą (jeigu staiga vienas suges). Nėra ko stebėtis – jei krautuvininkai žaidžia nešvarius žaidimus, bandydami persivilioti darbuotojus iš kitų vaistinių tinklų, tai ir gamintojai nesnaudžia ir visais įmanomais būdais perima klientus. Tai tokia nekalta lengvo sukčiavimo forma.

Toje pačioje vaistinėje randu maisto papildo Olvel Kids Omega – 3 guminukų reklamą:

Padeda palaikyti normalią smegenų funkciją ir išsaugoti normalų regėjimą.

KOSMOSAS kažkoks 🤯 Maisto papildas padės išsaugoti regėjimą! Ir palaikys normalią smegenų funkciją! O kas pasakys, kokia yra NORMALI SMEGENŲ FUNKCIJA? Koktu skaityti tokius apibūdinimus, kurie neturi jokių sąsajų su reklamuojama preke. Žymiai smagiau būtų perskaityti: Tai nuostabaus skonio guminukai vaikams, kurie gali pakeisti įprastus saldumynus.

Rezervuok telefonu ne staliuką, o vaistų!

Dar vienas EUROVAISTINĖS “pasiūlymas”, kuris žmones paverčia vaistų vartotojais. Jeigu tikrai jau įmonės kredo yra skatinti vaistų vartojimą ir jų pardavimą, tai bent jau pasiūlykite kompromisinį variantą: Rezervuok vaistus telefonu ir tavęs lauks staliukas su garuojančios kavos puodeliu bei pyragaičiu ☕️+🧁Dabar gi, vardan vaistų siūloma atsisakyti romantiško susitikimo kavinėje su draugu, kaimynu ar vaikais 😧

Na ir pabaigai – du už vieno kainą. Visų vaistinių reklaminiuose leidiniuose yra pasiūlymas įsigyti dvi pakuotes už vienos kainą. Tokio pasiūlymo sulaukiau netgi tada, kai norėjau sumokėti už sunaudotą elektros energiją ir prisijungiau prie Perlo savitarnos. Pirmiausia, kas krito į akis, tai:

Klientų lojalumo programos pasiūlymas Gintarinėje vaistinėje – perkant pakuotę AMBIO OMEGA-3 FORTE, antra pakuotė dovanų!

Energijos tiekėjo savitarnos svetainėje! Iš pradžių pagalvojau, kad ne ten prisijungiau. Bet vėliau supratau, kad niekur nuo tų krautuvininkų nepabėgsiu 😧 Kad ir kaip norėtųsi…

Tokia “labdara” taikoma ir užsakant didesnį prekių kiekį internetinėje X vaistinėje –  gauni dovanų kokį nors maisto papildą. Reikia tau jo, ar nereikia, džiaukis ta nemokama preke 🥴, nes daugiau pasiūlymų gali ir nesulaukti.

O paskui stebimės į vaistines suneštais naikintinų “vaistų” kiekiais arba kreipiniu Pardavėjau. Turbūt labai ir nenustebčiau, jeigu vietoj reklamuojamo maisto papildo 2+1, ar 1+1, klientas iš inercijos paprašytų glaistytų sūrelių ar traškučių 2+1 😉

Deja, žmogaus prigimtis yra tokia, kad kai kas nors matuojama, kiekvienas nori ilgiausio gabalo, o kai kas nors sveriama – sunkiausio 😎

Turite klausimų? Parašykite juos čia!