Lap 24, 2022 - Mano dienoraštis    0

Dienoraštis #120

Vaistininko dienoraštis

Tai kas čia per blet penktadienis, jeigu tiek mokėti?

Matote, vaistinėse Juodasis penktadienis dar nėra įsitvirtinęs, tai ir nuolaidos yra tik tam tikroms prekėms, o ne viskam iš eilės 😊

– Visą savaitę per radiją šaukia apie Juodojo penktadienio didžiuosius išpardavimus, parduotuvių vitrinos mirga nuo  nuolaidų, net ir padangų parduotuvė turi TĄ PENKTADIENĮ. Kodėl jūs tokie nevykėliai?

– Kodėl nevykėliai? Dar ir kokie vykėliai! Pažiūrėkit, kiek pas mus nuolaidų! Visa vaistinė raudonuoja nuo mažų kainų 💯 Ir ne tik vieną penktadienį ar vieną savaitgalį, o ištisus metus 🤓

– Šūdas čia, o ne prekės, pakaitalai kažkokie maisto. Geriems dalykams nuolaidų nematau 😤

– Geriems dalykams nuolaidų nereikia, juos ir taip nuperka 😀 Tam ir yra  black/ bl* išpardavimai, kad šlamšto atsikratyti 😉

O šlamšto vaistinėse turime užtektinai. Ne tik to, kurį suneša gyventojai kaip pasenusį ar nenaudojamą. Lentynos lūžta nuo įvairiausių maisto papildų. Jų asortimentas nuolat plečiasi. Norint to niekalo atsikratyti, neužtektų visų metų. Žmones vilioja naujovės, todėl gamintojai nesnaudžia – atnaujina pakuotes, keisdami jų spalvą, formą, papildydami vienu kitu mineralu ar vaistine žolele.

Nors didelių išlaidų tokie rinkodaros žaidimai nereikalauja, šie maisto papildai, neturintys jokių gydomųjų savybių, savo kaina lenkia ne vieną vaistą. Ne paslaptis, kad tai didelį pelną vaistinei nešantys produktai, kurių kainodaros nereguliuoja valstybė. Todėl nenuostabu, kad iškėlus jų kainą iki neregėtų aukštumų, neužilgo pasiūloma 50-60% nuolaida. Taip viliojami pirkėjai, kurie nepagalvoja, kad net ir pirkdami su didele nuolaida, jie permoka, o krautuvininkas uždirba 200%. Beveik kiekviena tinklinė vaistinė turi SAVO asmeninį produktą, kurį nuolat intensyviai reklamuoja internetinėje erdvėje ir spaudoje. Samdomi žinomi žmonės, kad papasakotų visuomenei, kaip vienas ar kitas produktas padėjo jiems susitvarkyti su sveikatos problemomis. O kad ir mes nepamirštume, jog vaistinėse turime TOKIŲ NEPAKEIČIAMŲ MAISTO PAPILDŲ visiems gyvenimo atvejams bei siūlytume juos savo klientams, taip pat patiriame spaudimą valdžios “prašymais”, regiono vadovų grasinimais bei mentorių “pamokymais”, kaip padidinti jų pardavimus. Tokie mentoriai pastoviai lankosi vaistinėse ir MOKO mus, KAIP TURĖTUME DIRBTI, kad kiekvieno kliento pirkinių krepšelyje atsidurtų TAS NEPAKEIČIAMAS, VISIEMS NAUDĄ NEŠANTIS PRODUKTAS. Tik mentorius nesusimąsto, kad jis šiandien atėjo ir šiandien išėjo, todėl jokios atsakomybės už savo žodžius neneša, o mes ir toliau liekame su savais klientais, kuriems nuolat reikia žiūrėti į akis ir neraudonuojant klausyti, kaip jiems tie aną kartą pirkti papildai jokio efekto nedavė 😡

Bet gyvenimas nestovi vietoje ir negaišta su šia diena, todėl vaistinių lentynos toliau pildosi “nuosavais” prekiniais ženklais, tokiais kaip VivaVit, AMBIO, LIVSANE, livewell (dabar jau olvel) ir kitais. Jie kepami kaip blynai per Užgavėnes, siekiant kuo sočiau pamaitinti pirkėjus, kartu papildant savas kišenes. Tikriausiai vienos parduotos pakuotės gautas pelnas padengia sekančių dešimties pakuočių gamybą, o gal ir daugiau… Kaip dažnai tikrinama tokių papildų kokybė? Ar ant pakuočių nurodyta sudėtis atitinka produkto turinį? Bet ar tai svarbu, kai TOKIA GERA NUOLAIDA? Arba, kai gauni dovanų, pirkdamas kažką brangesnio… 

Užburtas ratas sukosi, sukasi ir suksis tol, kol patys žmonės nepradės labiau domėtis, ką jie perka ir kodėl iš viso perka. Suksis tol, kol krautuvininkai darbuotojams mokės priedus už tam tikrų produktų pardavimus, kol reikalaus prie vieno receptinio vaisto pasiūlyti (įkišti) firminio papildo pakuotę, kol žmonės pagaliau supras, kad maisto papildas nesveikų akių sveikomis nepadarys, kaip ir plikės naujais plaukais nepadengs 😎

Turite klausimų? Parašykite juos čia!