Sau 10, 2019 - Mano dienoraštis    0

Po žiemos visada ateina pavasaris

Vaistininko dienoraštis

Planai

Tikriausiai, ne vienas iš mūsų Naujų metų rytą prabunda su mintimi, kad nuo šios dienos viskas pradės keistis. Ir, žinoma, tik į gerą 🙂 Tas gėris privalo mus lydėti visur: namie, darbe, parduotuvėje, banke, kelionėje, vaistinėje. Metų gale pasižiūrime, kad ne taip jau viskas ir vyko pagal numatytą planą: namai – apkuisti, alga – ta pati, parduotuvėje – vėl nepritaikė nuolaidos, bankas palūkanų nesumažino, kelionėje dingo pasas, o vaistinėje laukė pabrangę vaistai arba jų iš viso nebuvo 🤨 Galiausiai, viskas susitvarko. Juk tikėjome tuo ir kantriai laukėme. O kai sulaukėme (arba nesulaukėme), įgijome nepamatuojamą jėgą, kuri padarė mus stipresnius.

Naujienos kompensavime

Šį mėnesį vėl turime naują kompensuojamųjų vaistų sąrašą. Dar ilgesnį. Viskas atrodytų nuostabiai, jeigu ne vienas BET. Vaistinėse labai jaučiamas vaistų stygius. Gal tada neverta į tą sąrašą įtraukinėti vaistų, kurių Lietuva nepajėgi laiku pateikti ligoniams? Dabar gi, pyksta ir ligoniai, negavę reikiamų vaistų, ir vaistininkai, kurie dirba karo lauko sąlygomis. Į darbą jau kurį laiką einame kaip į mūšį, nes kiekvieną dieną iš prekybos dingsta po kelis vaistus. Ir atsiranda jie, deja, ne tokiu greičiu kaip pranyksta… Vienas iš pagrindinių darbų šiuo metu – dalijimasis vaistų likučiais tarp vaistinių. Nebuvo nei vienos dienos, kad vaistinė turėtų visus gydytojo išrašytus ir ligonio pageidaujamus vaistus. Tačiau priemokos tikrai nesikandžioja. Žinoma, yra išimčių.

Taip pat gera naujiena – padidintas kompensavimo lygis (iš 90% į 100%) vaistams, skirtiems kraujotakos sistemos ligoms gydyti. Nuo šių metų lieka tik 100% ir 50% kompensavimo lygiai. Gerai tai ar blogai – pamatysime. Aš manau, kad bus gerai 🙂

Naujienos vaistinėse

Daugelis vaistinių tinklų mėgsta įvairias marketingo naujoves. Pastaraisiais metais pasidarė labai populiaru keisti nuolaidų kortelių dizainą. Vienu metu vienas vaistinių tinklas turėjo apie 5 rūšių korteles, kurios visos tiko toje vaistinėje. Ateina pirkėjas ir pažeria po dvi tris galiojančias. Klausia, kuri tinka, atsakoma, visos. Tada klausia, kuri naudingiausia, atsakoma, visos vienodas galias turi. Tada prašo nurašyti pinigus iš visų. Sakoma, kad neišeina. Tada prašo paimti iš ten, kur daugiausiai sukaupta. Taip ir žaidžiame tuos stalo, tiksliau, kompiuterinius žaidimus – paimk, kur daugiau.

Dabar nuspręsta kai kurių kortelių atsisakyti ir likti prie vienos. Tačiau yra bankinės, bekontaktės, paprastos, draudiminės, taigi, vis tiek bus su kuo pažaisti. 

Be to, vaistinių šūkiai ir tikslai taip pat keičiasi. Vienu metu jos – rūpestingos, kitu metu – mažų kainų lyderės, dar kitu – besirūpinančios senjorais ar mažyliais, o jei dar koks susijungimas įvyksta – tai vėl kita kortelė su kita suknele. Jeigu iš tų pasikeitimų būtų visiems naudos, tada naujos išlaidos sveikintinos. Tačiau, dabar tik daugiau nepatogumų. Žmonės klaidinami, šiukšlių daugėja, painiavos nemažėja, darbo ir popierizmo daugėja, išlaidos didėja, todėl vaistinių prekių kainos – taip pat neatsilieka.

Fantazijai ribų nėra

Pasirodo, net ir reklaminiuose žurnaliukuose galima sugalvoti ką nors naujoviško ir akiai neįprasto. 

Kai pastudijuoji, tai trūksta tik šikniškių ir …kas iš priekio (negaliu rašyti, liežuvis neapsiverčia 🙂)

O žmonės nesikeičia..

–  Man reikia antibiotikų.

– O man reikia recepto.

– Neturiu aš jokio recepto.

– NEGALIU DUOTI ANTIBIOTIKŲ BE RECEPTO.

– Ir nereikia, nusipirksiu vištą, primaitintą antibiotikais ir pasveiksiu!

xxx

Moteris apsipirko ir jau atsisveikinam:

– Laimingai jums!

– Kas čia per laimingai?! Cukrus – 11, o jūs “laimingai”

Bet ne aš gi tuo cukrum ligonį maitinu 🙂

xxx

 Moteriškė, namie palikusi nervų ligom sergantį vyrą, perka jam vaistus ir guodžiasi:

– Pas mus namie pastovūs du klausimai: Kiek turim pinigų? Ką valgysim? Ir taip kiekvieną rytą…

xxx

– Ar Ibuprom Express man padės nuo moralinio skausmo?

xxx

Senjorė pasilenkia arčiau prie manęs ir klausia pašnibždom:

– O man sakė, kad vaistinėse vagia. Ar tikrai?

Vaistininkams ir jų padėjėjams

Atminkite, kad:

  1. Beviltiškų situacijų nebūna. Būna tik beviltiškų žmonių.
  2. Labiausiai nepatenkintas klientas kaip tik ir yra didžiausias jūsų žinių šaltinis
  3. Jei nepasiduosi ir nuoširdžiai dirbsi, kada nors būtinai sulauksi atlygio 🙂

Turite klausimų? Parašykite juos čia!