Sau 14, 2016 - Mano dienoraštis    0

Dienoraštis #5

Papildų, vaistų pirkimasMan nepatinka labai ilgos ir labai dažnos reklamos per TV!

Bet man dar labiau nepatinka papildų ir nereceptinių vaistų reklamos. Labiausia nepatinka todėl, kad jos labai susuka žmonėms galvas.

Vėliau, jau kai pirkėjai ateina pas mus, tada tenka tas jų galvas atsukti į reikiamą pusę 😀

Pirmiausiai, kyla problemų dėl pavadinimų. Nes dažnas nesuspėja perskaityti, tuo labiau užsirašyti, todėl išgirstame visko. Būna ir piktų pastabų, kad nematėme, nežiūrėjome, o dabar nežinome, apie kalbama 😀

Antra, kuri vaistinė reklamavo vieną ar kitą vaistą. O kartais būna tik tam tikro vaistų gamintojo reklama ir nei žodžiu neužsimenama apie vaistinės pavadinimą ar vaisto kainą. Bet kai pirkėjas įžengia į vaistinę, jam norisi, kad būtent toje vaistinėje jis gautų visas nuolaidas ir visus vaistus, nes taip patogiau 😀 Ir kartais net nenori girdėti, kad to vaisto reikės ieškoti Euro, Gintarinėje, Camelios ar dar kitoje vaistinėje.

Na ir trečia, kad tose reklamose dažnai pasitaiko „tam tikrų papildomų sąlygų”, kurios dažnai sukelia galvos skausmą ne tik vaistininkui, bet ir pirkėjui 😆 Neretai skelbiama, kad nuolaidos iki 40%. Tą žodelį „iki” ne visi pamato, todėl atėjus į vaistinę tenka nusivilti, kad nuolaida yra tik 15, 20 ar 25%. Čia kaip ir parduotuvėse: didelėmis raidėmis parašyta nuolaida 60% ir labai labai mažomis raidelėmis „iki”. Tokiu atveju pakanka, kad nors viena prekė bus su tokia nuolaida, o visos kitos gali būti ir mažesnėmis 😀 Visa baigtis priklauso tik nuo pirkėjo nuotaikos ir parduodančiojo geranoriškumo.

Todėl dabar jau neignoruoju reklamų, kurios maitina televiziją ir farmacijos pramonę – lengviau susigaudyti, apie kalba pirkėjas.

Taip pat stengiuosi „susimedžioti” kitų vaistinių reklaminius laikraštukus, kad galėčiau pirkėją nukreipti reikiama kryptimi. Ir jei žinau, kad kitoje vaistinėje žmogus su nuolaida galės įsigyti pigiau, taip jam ir pasakau. Nes ne visiems pinigai mėtosi ant žemės.

Sunkiausiai yra su papildomom sąlygom. Nes kartais jos būna labai painios ir ne kiekvienam suprantamos. Ypač su kompensuojamais vaistais. Dažniau tai būna tik skambūs ir viliojantys žodžiai.

Todėl linkiu jums netapti reklamos aukomis ir nepasiduoti mažų kainų vilionėms. Vaistai yra ne ta prekė, kurią reikia pirkti kaip duoną kasdieninę.

Turite klausimų? Parašykite juos čia!