Kov 15, 2018 - Mano dienoraštis    0

Gyvenimas yra gražus!

Stebuklų ir nepaprastų reiškinių nereikia ieškoti kažin kur. Tarp reiškinių, kuriuos matau kiekvieną dieną, yra tokių nesuprantamų, jog jie nustelbtų visokius stebuklus 😀

Reiškinys Nr.1

– Laba diena, man reikia Persil.
– Sveiki. O kam žadate jį naudoti?
– Tai kaip jūs nežinot? Šitiek reklamos apie jį leidžia!
– Tai gal tada ne vaistinėj reikėtų ieškoti. Nebent jums reikia Persen (raminantis vaistas).
– O tai čia ne tas pats?
– Tai gal nelabai tas pats tiktų skalbimui ir miegui 😀

Reiškinys Nr. 2

– Ar galėčiau nusipirkti Makroflex?
– Manyčiau, kad jums reikia į “Senukus” važiuoti.
– “Senukai” neprekiauja vaistais nuo šiki….!!!
– Tai jeigu jau apie tai eina kalba, gal norėjote Microlax klizmučių?
– Taip, taip.

Reiškinys Nr. 3

Kai klientas paprašė stiklinės šlangutės, ilgau negalėjau pataikyti, ko jis konkrečiai nori ir kam. Kai jau, atrodo, išklausinėjau apie viską, supratau, kad jam reikia indelio šlapimo tyrimui…

Reiškinys Nr. 4

– Atėjau karieso nusipirkti.
– ???
– Nu kaip jūs nesuprantate, vaistas toks kraujui skystinti.
– Xarelto?
– Nu taip, aš taip ir sakiau.
– Reikia recepto.
– Man gydytoja sakė, kad aš parodysiu jums savo gydytojo licenciją ir man duosite. Gydytojams receptų nereikia.
– Na, jeigu kažkada dirbote gydytoja, tai turėtumėte žinoti, kad vaistams reikalingos ne licencijos, o receptai 😀

Reiškinys Nr. 5

Ryte ateina išgėręs klientas ir klausia:
– Kaip jums atrodo, ar aš galiu šiandien toks eiti į darbą?
O aš mintyse galvoju: “Įdomu, kada buvai nors kartą į vaistinę blaivus užsukęs?”

Viskas yra puiku, nes visi mes esame žmonės, todėl klystame, painiojamės, užmirštame, juokiamės ir taisomės. Svarbu, į viską žvelgti su humoru. Niekada nesišaipau iš nusišnekėjimų, atvirkščiai, kantriai ir atidžiai aiškinuosi, ko vis dėlto tam mano klientui reikia. Juk tikrai neatėjo į vaistinę pirkti miltelių.


Praėjusį mėnesį teko pabuvoti parodoje “Sveikatos dienos”. Galiu tik pasiguosti, kad jums vaistinėje pasisekė labiau nei man parodoje.

10 val. Parodos atidarymas. Visi dalyviai dar nepervargę, turintys daug energijos pateikti kuo daugiau informacijos apie savo produktą. Aš taip pat, pilnas energijos žmogus, žingsniuoju ir dairausi, kad susipažinčiau su naujovėmis.

Prieinu maisto papildų stendą. Produktai – vokiški. Galiu išduoti ir gamintoją – Dr. Wolz. Nutariu pasidomėti smulkiau apie vieną produktą Safran+Rhodiola-Extract Dr. Wolz. Jei kam įdomu, 120 kapsulių kainuoja apie 40 eurų. Pakanka 2 mėn. Taigi:

– Laba diena, norėčiau šiek tiek daugiau sužinoti apie šį jūsų produktą. Matau, kad sudėtyje yra šafrano. Iš kurios šalies tas šafranas?
Vyrukas ryškiai susinervina (nors, tikėtina, kad aš pirmas klientas).
– Iš kur, iš kur, iš Šafranijos!
– ???
Tada pašūkauja savo kolegoms, pasitaria ir sako:
– Nežinau, gal iš Indijos, o gal… Koks jums skirtumas?!
– Jeigu jūs atstovaujate tam tikriems produktams, turėtumėte žinoti viską, na, bent jau beveik viską apie produktą. O jeigu ir nežinote, tai nieko čia tragiško, galite pasidomėti ir pranešti man apie tai asmeniškai. Tai pakeltų jūsų markę mano akyse.
Deja, dar tik ankstyvas rytas, parodos pradžia, o jūs jau toks susinervinęs. Dar jums tris dienas teks čia stovėti ir atsakinėti, galbūt, į kvailesnius klausimus. Turite tam būti pasiruošęs. Sėkmės jums ir kantrybės 😀!

Žingsniuoju toliau. Stendas reklamuoja Zyle sulčiaspaudes. Imu indelį išspaustų sulčių ir klausiu:

– Ar čia įeina bananai?
– Jūs čia pirkti susirinkot, ar receptais dalintis?! Kai nusipirksit, tada ir receptą pasakysiu!

Po tokių potyrių per parodą pralėkiau sparčiau nei planavau. Ir supratau: aš turiu labai daug kantrybės. Viskam ir visiems. Kvailiems klausimams, piktiems komentarams, nepagrįstiems kaltinimams, nepadoriems poelgiams, jauniems ir pagyvenusiems, cholerikams ir flegmatikams, rimtuoliams ir piktuoliams.

Kantrybė yra sunkiausias ir vienintelis dalykas, kurio verta mokytis 😉

Turite klausimų? Parašykite juos čia!