Vas 13, 2020 - Mano dienoraštis    0

Vieno vaistininko arba vienos vaistinės istorija

Štai tokias intrukcijas kai kurių tinklų darbuotojai privalo pasidėti prieš savo akis ir jų laikytis:

Daugelis numoja į jas ranka ir dirba savaip 🙂 Rimtai pagalvojus, vaistinė – ne darželis ar mokykla, o darbuotojai – mokslus baigę ir didelę praktiką turintys specialistai, todėl tokias instrukcijas kaišioti po nosim – žemas lygis. Ar reikia specialaus, iš aukščiau nuleisto nurodymo kaip elgtis, sprendžiama individualiai, bet kartais galima ir pažaisti🕺

1. – LABAS! 

Taip ir ištaria vaistininkas įėjusiam pirkėjui, tačiau atsakomojo veiksmo nesulaukia. Kadangi tai ne pirmas kartas, nuotaikos tai  jam nesugadina 🙂 Garsus filosofas irgi rašė:

“Nė vienas ištartas žodis neatneša tiek naudos, kiek daugybė jų nepasakytų.”

Klientas pamažu slenka link prekystalio, tačiau jo akys užklysta už  prie sienos sustatytų naujų kėdžių, kurios atvežtos iš ofiso, bet dar neišpakuotos ir aptrauktos celofanu laukia savo dienos. Jis lėtais judesiais bando ištraukti vieną kėdę iš visos sunertos kėdžių krūvos, bet susipainioja tuose maišeliuose. Vaistininkas seka jį savo akimis, tačiau kantriai žiūri, kuo visa tai pasibaigs. Juk visi mes žinome, kad žmonės vaistinėse ieško ne tik vaistų, bet ir visokių kitokių ūkinių prekių: žiurkių nuodų, pelėkautų, chemikalų skruzdėlėms, blakėms ar tarakonams naikinti. O kur dar nuolatiniai viešojo transporto ar loterijos bilietai? Visgi, po ilgų bandymų, jam pavyksta išvynioti vieną kėdę, kurią pastatęs ant grindų, mikliai prisimatuoja. Atsisėda, atsistoja, vėl atsisėda…

2. ĮDĖMIAI KLAUSAU!

Šį punktą išpildyti išeina dalinai. Vaistininkas įdėmiai klausosi, bet klausytis nėra ko, nes klientas rimtai susirūpinęs tik kėdėmis. Kadangi niekas su vaistininku nesikalba, jis pereina prie sekančio punkto.

3. KLAUSIU KLIENTO, KUO SKUNDŽIASI IR KOKIE SIMPTOMAI

Vaistininkas garsiai kosteli, bandydamas klientui priminti, kad jis ne vienas ir kur apskritai jis šiuo metu randasi. Taigi, laikydamasis iš aukščiau nuleistos schemos punktų, klausia kliento, kokie jo nusiskundimai ir kuo galima padėti.

Man reikia tų kėdžių, kurios sustatytos prie sienos. Tiksliau, vienos kėdės. Kokia jų kaina?

Tos kėdės neparduodamos.

Tai kam jos čia sudėtos? Jeigu jos stovi savitarnoje, tai reiškiasi, kad aš galiu jas nusipirkti.

Jūs atėjote į vaistinę, o ne į baldų parduotuvę. Važiuokite į “Senukų” prekybos centrą ar baldų parduotuvę ir rinkitės kėdes, kiek tik širdis jums leidžia.

Tai jūs tikrai man neparduosite kėdės?!

Ne.

Keistas požiūris į klientą.

Pradėkime nuo pradžių. Kuo skundžiatės ir kuo galiu jums padėti?

Jeigu tikrai negalite parduoti kėdės, kuo aš labai abejoju, tada duokit Gelomyrtol kapsulių suaugusiems nuo kosulio ir peršalimo.

Ar žinote, kaip vartoti? 

Taip, po 2 kaps. 4x dienoj.

– Didžiausia paros dozė yra 4 kapsulės esant ūmiam uždegimui. Ar jums čia taip paskirta?

– Taip, gydytojas paskyrė. Oi, ne gydytojas. Proletarai.

?

– Yra tokių veikėjų.

4. PARENKU KELIS GYDYMO VARIANTUS!

Dar turiu receptą antibiotikams.

Kadangi vaistininkas turi dar ką nors pasiūlyti, klausia:

Ar gerųjų bakterijų žarnyno mikroflorai atstatyti pirksite?

Turiu alaus, labai gerai atstoja bakterijas. O kai kurie vaistai jau tapo pavojingesni už pačias ligas.

Vitamino C ar vaistažolių arbatos nakčiai?

Klausykite, nekruškite man smegenų! Ar žinote, kad peršalimas – negalavimas, nuo kurio visi gydosi krūva neefektyvių vaistų, ir tik aš žinau, kad efektyviausias iš jų – viskis. O kadangi viskio, kaip ir kėdžių jūs man neparduosite, tai tiek tos Šventos Evangelijos šį kartą…

5. BŪTINAI PABRĖŽIU, KODĖL REKOMENDUOJU ŠIUOS VAISTUS

Vaistininkas po tokio turiningo pokalbio jau nieko nepabrėžia, o laukia, kuo čia viskas pasibaigs.

6. KAIP JUOS VARTOTI?

Kadangi vartojimą nustatė proletarai ar geri kaimynai, neverta diskutuoti ir šiuo klausimu 😀

7. ŠTAI IR LYDINTYSIS ŠALIA!

Vaistininkas supranta, kad šiam neeiliniam pirkėjui geriausias lydintysis būtų kėdė. Kadangi jos parduoti neišeina, belieka tik nuolankiai nuleisti galvą 🙃 ir pereiti prie sekančio punkto.

8. Tapkite lojaliais!

Ar turite mūsų vaistinės nuolaidų kortelę?

Mainais į lojalumą mes atiduodame savo laisvę! O aš noriu būti laisvas. Kai pradedi prie jūsų visų derintis, tai prarandi dermę su pačiu savimi. 

“Imk nesidžiaugdamas, atiduok nesigailėdamas”, sakė Markas Aurelijus 😉 Ir vaistininkas ištiesia keistuoliui lojalumo kortelę, kurios pirkėjas, žinoma, atsisako.

9. JŪSŲ PREKĖS IR KVITAS

Štai jūsų prekės, o čia – mokėjimo kvitas. 

– Na, pas jus tvarka kaip vaistinėje 😊, bet galiu ir kitaip pasakyti – tvarka kaip žydo kelnėse 😀

10. SVEIKATOS JUMS! GRAŽIOS DIENOS!

Malonu buvo pabendrauti. Sveikatos jums ir gražios dienos 😉

– Kur jau ten sveikata… Diagnostika pasiekė tokias aukštumas, kad sveikų žmonių praktiškai neliko…

– Iki sekančio…

Turite klausimų? Parašykite juos čia!