Klausk vaistininko • Vaistininko užrašai

    Jūsų klausimas

    Įveskite kodą: captcha

    Sveiki dabar esu pasimetusi ir reikėtų profesionalo nuomonės, ką geriau vartoti ar Talija S maisto papildą ar Lieknėk miltelius ?

    Profesionalo pagalbos nemanau, kad reikia, nes tai – tik papildai. Ir visiškai nesvarbu, koks bus jūsų pasirinkimas – turėtumėte dar žiūrėti, ką dedate į burną, taip pat fiziškai pajudėti ?

    Kurie papildai jums geriau tiks? Manau, kad ir vieni, ir kiti. Vieni mažina norą vartoti saldumynus, kiti – suteikia sotumo, pilnumo jausmą. Taip kad, paeksperimentuokite ir atraskite sau geriausią ?

    Ketipinor stiprus vaistas kalbant apie vartojimą nemigai įveikti? Iš pagrindo tai visai ne migdomasis vaistas, bet kaip suprantu ir tuo pačiu daug stipresnis už bet kokius migdomuosius

    Šis vaistas yra skirtas gydyti šizofrenijai, asmenybės sutrikimams. Šalia jo gali būti išrašomi ir migdomieji vaistai. Dėl stiprumo – jo nepalyginsi su migdomaisiais, nes čia visai kita grupė. Nežinau, kokiu tikslu jums juos išrašė ir ar nepaskyrė dar kokių nors vaistų. Tačiau jei gydotės nemigą, yra nemažai vaistų, kurie tiesiogiai gydo nemigą. Bet, jei paskyrė šiuos vaistus, reiškiasi gydytojas žino, kokią ligą ir kaip reikia gydyti. Visi šie vaistai, veikiantys CNS, yra receptiniai.

    Išsiplovus galvą ar nusiprausus veidą šiltu vandeniu užsinoriu miego. Kodėl?

    Šiltas vanduo atpalaiduoja ir slopina, nes šiek tiek pakelia kūno temperatūrą, todėl natūralu, kad jus veikia migdančiai ?

    Sveiki. Klausimas ne apie vaistus bet vistiek :) mano abi akys po -1 ir žiūrėjimui į tolį naudoju akinius. Norėjau įsidėt lęšius, tačiau akių gydytoja nerekomendavo, mat mano darbas prie kompiuterio ir dirbant juo lęšius reikėtų išsiimti. Tai man dabar iškilo klausimas, o jei dirbdamas kompiuteriu lęšiu neišsiimčiau? tai kenktų akims?

    Nelabai galiu atsakyti, nes nežinau. Bet ir aš nerekomenduočiau. Jūs nešiojate akinius tik žiūrėjimui į tolį, ir jei jų nereikia dirbant su arti esančiais objektais, tai neišėmus lęšių, galite sau pakenkti.

    Geriau jau su akim neeksperimentuoti ?

    Laba diena, artėjant pavasariui norisi pabėgioti, tačiau bijau, nes labai girdžda sanariai, net paprastai lankstant koją, o nubėgant ilgesnį atstumą kitą dieną skauda kelį. Manau, kad nėra sąnariuose sutepimo. Kadaise bandžiau ir šaltieną valgyti dažniau, ir maistinę želatiną ištirpintą rytais(menesį) gerdavau, teko ir maisto papildą flexit drink vartoti. Tačiau visiškai jokio pagerėjimo nesijaučia. Gal dar yra kokių būdų sutepti sąnarį?

    Sveiki,

    tikslią sąnarių traškėjimo priežastį gali nustatyti tik specialistas. Sąnarių traškėjimas atsiranda blogėjant sąnarių sutepimui ir yra pirmas ženklas, kad kinta sąnario paviršius, todėl reikėtų pažvelgti į tai rimčiau.

    Keičiantis orams kinta drėgmė, temperatūra, po žiemos didėja fizinis aktyvumas, todėl pavasarį dažniau juntamos sąnarių problemos. Darykite mankštas (neviršydami savo galimybių), gerkite daugiau skysčių, mažinkite druskos kiekį, rinkitės masažus, vandens procedūras.

    Kolagenas, hialuronas, gliukozaminas, MSM ir chondroitinas yra pagrindinės medžiagos, kurios stiprina sąnarių sistemą.

    Vaistinėse yra labai daug preparatų su šiom medžiagom (Gliukozamin, Versan, Artidol, Arthial, Litozin, Proenzi ir daugybė kitų).

    Galima būtų eksperimentuoti, kuris preparatas tiktų labiausiai, tik, deja, visi jie yra gana brangūs, o teigiamo efekto galima ir nesulaukti 🙁

    Sveiki, šalia nosies po akimis pleiskanoja oda. Buvau pas odos gydytoją, tai pasakė, kad tai kažkoks dermatitas (neprisimenu pavadinimo, soborėjinis gal…), sakė, kad nuo aštraus maisto, nuo skrandžio sudirginimo jis atsirado. Išrašė „Travocort“ bet sakė, daugiau kaip 10 dienų jo nenaudoti, nes ant veido odos vaistų ilgai tepti negalima. O jei oda vėl pradės pleiskanoti, davė pavyzdėlį „Sebodiane DS“ tepaliuko. Nuo „Travocort“ pleiskanojimas praėjo, bet nepasisaugojau, suvalgiau aštraus maisto, ir oda vėl pradėjo raudonuoti, pabandžiau to „Sebodiane DS“ bet nuo jo tik blogiau pasidarė. Gal yra kokio kitokio saugaus tepaliuko? kad galėčiau drąsiai naudoti?

    Taip, hormoniniai tepalai būna efektyvūs, bet nerekomenduojami vartoti ilgą laiką. Odos problemoms gydyti yra nemažai vaistų, taip pat ir saugių. Tik atsirinkti dažnai būna sudėtinga.

    Visa tai atsiremia į pinigus. Nes jei nepadės vienas ar kitas, tai toliau mėtyti pinigus būtų neprotinga. Gaila, kad vaistinėse nėra pakankamai šių tepalų mėginukų.

    Iš saugių tepalų: Bepanthen Anti – Exem tepalas, Epaderm tepalas, Himalaya apsauginis ir raminantis tepalas, InflaDerm kremas, Linola F kremas, Dermalex Repair atopinei egzemai gydyti.

    Sirupas nuo kosulio, kurio sudėtyje yra prometazino ir kodeino?

    Neradau tokios sudėties sirupo, kuris būtų užregistruotas Lietuvoje.

    Sveiki. Pastaruoju metu labai daug dirbu, todėl nuolat jaučiuosi pavargusi ir bijau kas labai nusilps orgnizmas. Šiuo metu geriu A+E vitaminus (lašiukais) ir folio rūgštį, nes su vyru planuojame vaikelį. Turiu dermatitą ir nelabai toleruoju B grupės vitaminų.. Kokius maisto papildus patartumėte gerti, kad nenusilptų organizmas ir kad jie tiktų norint pastoti? :)

    Sveiki,

    neblogi vitaminai yra Elevit Pronatal, bet juose yra B grupės. Ten visos medžiagos parinktos protingais kiekiais. Tai vienas iš nedaugelio preparatų, kuris yra vaistas, o ne papildas, todėl ir kokybės reikalavimus jis praėjo griežtus. Taigi, yra saugus ir kokybiškas. Bet jei tikrai B grupė alergizuoja, reikia kažkaip „pasipildyti“ organizmą atskirais preparatais. Teisingas pasirinkimas yra folio r. Dar galite naudoti C vitaminą. Jei norite gauti mineralų, galima pavartoti Izraelio gamybos miltelių pavidalu K,Mg,Ca,Zn,D (viskas viename miltelyje). Jie yra be jokių dažo medžiagų ar dar kokių priedų. Yra Triovit vitaminų komplektas (A,C,E ir Selenas). Dėl esamo nuovargio reikėtų išsitirti feritino kiekį kraujyje. Jei jis nepakankamas, tada dar ir geležies preparatų reikėtų. Ir svarbiausia – nepamirškite valgyti daug vaisių ir daržovių. Tai natūralūs vitaminų ir mineralų šaltiniai 😀

    Sveiki. Zinau, kad No-spa yra vartojama prie tulzies ir inkstu akmenliges numalsinti skausmui. Taciau destytoja liepia atsargiau vartoti si vaista prie inkstu akmenliges, kadangi tuo atveju, jei akmenukas slapimtakyje, galima padaryti daugiau zalos. Tai kaip suprasti ta „vartoti atsargiau“? Tai galima ligoniui duoti sio vaisto are ne? Aciu uz atsakyma. :)

    Galiu pasakyti tik tiek, kad No-spa skiriama prie inkstų ir šlapimo takų akmenligės, tulžies pūslės ar latakų akmenligės, lygiųjų raumenų spazmų ir t.t.

    Pašaliniuose poveikiuose ar kontraindikacijose apie tai, ką minėjo dėstytoja, nekalbama. Gal ji iš praktikos kalba apie tuos atsargumus? Gal jai pasitaikė ligonis, kuriam pablogėjo po No-spos skyrimo, todėl ji ir paminėjo, kad reikia būti atsargiems. Bet juk taip gali atsitikti 1 iš 100000 ar dar rečiau. Dėl to juk nenustosi skirti šio vaisto. Protingiausia būtų stebėti ligonio būklę po vaisto paskyrimo. Jei jam tikrai blogėja, žinoma, kad nutrauksi vaisto vartojimą (kaip ir bet kurio kito, jei jis duoda pašalinį poveikį).

    Labas, Susirgau, kosau rytais drėgnai vakarais sausai, gerklė skauda tik rytais, geriu liepžiedžių arbatą su medum ir theraflu dienini. Šiandiena nusipirkau dar cold 3 daleron ir norėčiau paklausti ar galima jį lygiagrečiai vartoti su theraflu ar pasirinkti tik vieną kurį nors vaistą?

    Galima vartoti pasirinktinai – ryte vieną, vakare – kitą. Tik ne vienu metu gerti abu. Bet kosuliui reiktų kažko rimčiau. Nes jūsų šie vaistai slopina dirginantį kosulį. Bet drėgnam kosuliui netinka. Reikia skystinančių gleives, tokių kaip acetylcisteinų ar ambroxolių grupės.

    Puslapiai:«1...33343536373839...45»