Mano nuomone, tai neprotinga, bet, tikiuosi, kad tai juokas, ką parašėte ?
Klausk vaistininko
Galima išėmus gerti tik tuos, kurių instrukcijose apie tai paminėta. Kai kurie vaistai tam ir yra patalpinti į kapsulę, kad praeitų skrandžio rūgščių barjerą ar ištirptų per tam tikrą laiką ?
Kokių įdomių ir gabių skaitytojų turime ?
Yra skundų knyga, kurioje galėjote palikti įrašą apie aptarnavimą. Administracija reaguoja į tokius įrašus. Tada yra internetinis puslapis, kuriame taip pat galite išsakyti savo nepasitenkinimą. Tai irgi efektyvu. Toliau, galėjote grąžinti prekę, kuri jums buvo nereikalinga. Šiaip jau stebina toks aptarnavimas. Reikėjo iš karto kreiptis į administraciją, nes jei vyko toks pokalbis, tai tikrai – neetiška ir neprofesionalu ?
Tabletės gaminamos vaistų fabrikuose su tam skirta įranga. Vaistinėse gaminami tirpalai, tepalai, milteliai, žvakutės ?
Taip kad, gal palikime tą biznį tikriesiems gamintojams? ??
Deja, tai tikrai yra įmanoma ir tai vyksta. Bet, tikiuosi, kad greitu laiku į vaistines pateks tik elektroniniai receptai ir problema bus išspręsta.
Visi vaistai yra žalingi, kitaip, reikėtų suabejoti jų veiksmingumu. Tikriausiai, nuo kelių tablečių ar miltelių ligoniui nieko blogo neatsitiks, bet jei vaistų nuo skausmo vartojimas taps įpročiu – tai gali atsiliepti sveikatai.
Labai sunku tuo patikėti. Šiaip jau tokie dalykai neturėtų vykti vaistinėse. Ir pažeidimas čia yra didelis. Paaiškinimo tokioms situacijoms neturiu ?
Tikrai vaistinės neturi visų pasaulio vaistų nuo a iki z ?
O užsakome tada, kai reikia tokio vaisto, kurio vaistinėje tuo metu neturime. Arba vaistas yra vardinis ir kartais užtrunka jį atsivežti iš toliau ? Arba jį tenka pagaminti pagal individualų užsakymą ?
Vaistininko pareiga yra suteikti farmacinę paslaugą, todėl nėra blogai, kad jis suteikė galimybę rinktis.
Bet jei atėjote su gydytojo išrašytu receptu ir paaiškinote, kad jau daug ką išbandėte, čia diskusija ir turėjo baigtis. Nes, kai yra rimtas sveikatos sutrikimas, jokie papildai nepadės ir eksperimentams čia ne vieta.
O dėl kreipimosi „aukščiau” – klientas yra visada teisus ? Jei receptiniai vaistai būtų neparduoti, tada jau negerai, bet jei tik apsikeitėte nuomonėmis – abu esate teisūs ?